قیمت اجاره خودروهای ماشین عروس
نوشته شده توسط : سفرآلامو

طبق آخرین کنتوس کامنتاری از تام کنتوس، اقتصاددان ارشد رنیکارنت ، در ماه دسامبر اجاره ماشین عروس ، قیمت عمده خودروهای مصرفی در ماه دسامبر به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرد اما در مقایسه با سالهای گذشته، باقی مانده است.

این نتایج منعکس کننده رشد و تغییر مداوم در ترکیب عرضه عمده فروشی به حجم بیشتر “نهادی” (خارج از اجاره، خارج از اجاره، خارج از ناوگان، رنیکارنت ، و غیره) در مقایسه با حجم حمل و نقل فروشنده است. رنیکارنت می گوید: “این یک ترکیب” ثروتمند تر “است که قیمت های متوسط را افزایش می دهد، حتی اگر رشد عرضه به فشارهای پایین به آن قیمت ها منجر شود.

این تنها عامل نیست که قیمت یک خودروی مصرفی در یک سال از رشد عرضه را پشتیبانی اجاره ماشین  می کند؛ چرا که انگیزه های وسیله نقلیه نسبتا خوشایند است. فروش خودروهای مورد استفاده در خودرو (به ویژه وسایل نقلیه گواهی شده) قوی بوده است. محدودیت های عرضه و اختلالات به علت آب و هوا و فراخوانی ها در طول سال رخ داده است؛ و توزیع مجدد حجم به کانال های مختلف بازاریابی مجدد. کنتس می گوید: همه این عوامل تأثیری را که عرضه به طور عمده بر قیمت های عمده فروشی گذاشته اند منتشر کرده است.

طبق تحلیل ماهانه رنیکارنت رنیکارنت رنیکارنت از قیمت خودروهای عمده فروشی رنت ماشین با استفاده از کلاس مدل خودرو، قیمت وسایل نقلیه عمده فروشی مورد استفاده در ماه دسامبر به ترتیب ۹،۸۴۴ دلار بوده که در مقایسه با ماه نوامبر ۰٫۳٪ و در مقایسه با ماه نوامبر ۲٫۰٪ و نسبت به دسامبر ۲۰۱۳ است.

با توجه به رنیکارنت ، اتومبیل های لوکس و ورزشی با افزایش قیمت متوسط به طور متوسط قیمت ها افزایش می یابد، شاید به این معنی که نمایندگی مجاز و فروشندگان این خودروها را برای تعطیلات خود به فروش می رساند.

با توجه به رنیکارنت ، قیمت خودروهای مورد استفاده توسط خودروسازان، که در ماههای گذشته به فروش رسیده است، ۹٫۶ درصد افزایش یافته است، اما ۲٫۸ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. محدودیت های فروش – به دلیل یادآوری – عامل در این نتایج دسامبر بود و موجودی “کارخانه” در مقایسه با سال ۲۰۱۵ نسبتا بالا بود. به این ترتیب، قیمت تورم که می تواند به دلیل نبود واحدهای ناشی از این محدودیت های فروش بود، می تواند همانطور که این واحدها در اوایل سال ۲۰۱۵ منتشر می شوند، تبدیل به سرعتی می شود.

با توجه به رنیکارنت ، قیمت حمل و نقل ناوگان / اجاره نامه به ترتیب ۱٫۳٪ به ترتیب اجاره خودرو ، اما ۰٫۳٪ در سال است. در این بخش، قیمت واحدهای “خطر” اجاره خارج از اجاره خوب بود و شرکت های اجاره ای که از عدم وجود واحدهای کارخانه ذکر شده در پاراگراف قبلی ذکر شد، پاداش می گرفتند.

برای فروشنده فرستنده ها، افزایش ۱٫۷٪ در مقایسه با ماه نوامبر و افزایش ۳٪ نسبت به دسامبر ۲۰۱۳، نشان می دهد که بازار عمده فروشی به راحتی جذب معاملات فروش بیش از حد تولید شده از فروش قوی خودرو جدید است.

براساس اطلاعات رنیکارنت رنیکارنت / رنیکارنت ، خرده فروشی خودرو در ماه دسامبر در مقایسه با ماه گذشته ۰٫۳٪ و در سال گذشته ۴٫۱٪ بود.

با وجود کاهش در ماه دسامبر، فروش خودرو در سال ۲۰۱۴ به ۲۹٫۶ میلیون دستگاه رسید – بسیار نزدیک به سال گذشته است. علاوه بر این، ترکیب این فروش شامل درصد بالایی از وسایل نقلیه بالادستی و معمولی بالاتر بود که در سال ۲۰۱۴ به ۲٫۳ میلیون دستگاه در سال رسید، در مقایسه با ۲٫۱ میلیون سال قبل.

و بر اساس ارقام از رنیکارنت ، فروش خودروهای گواهی شده قبل از مالکیت (رنیکارنت ) افزایش ۳٫۹٪ ماهانه بیش از ماه و ۱۷٫۲٪ سالانه بیش از سال است.





:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: